نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس و پیشنهاد 45 میلیون یورو برای برناردسکی

یوونتوس و پیشنهاد 45 میلیون یورو برای برناردسکی

به گفته اسپورت ایتالیا، یوونتوس یک پیشنهاد 45 میلیون یورویی برای فدریکو برناردسکی آماده کرده است و مبلغ مذکور بسیار نزدیک به 50 میلیون یوروی درخواستی از سوی فیورنتینا می باشد.

 

این رسانه ورزشی ایتالیایی ادامه داد:

 

این بازیکن جوان که در حال حاضر در اردوی تیم ملی ایتالیا در جام ملت های زیر 21 سال اروپا حضور دارد و قرارداد فعلی وی تا دو سال دیگر و تا تاریخ 30.06.2019 اعتبار دارد و باتوجه به عدم تمایل برناردسکی به تمدید قراردادش با باشگاه فلورانسی بنظر می رسد زمان تصمیم گیری درمورد آینده اش فرا رسیده است.

 

اسپورت ایتالیا در ادامه گفت:

 

فیورنتینا برای ستاره شماره 10 خود مبلغ 50 میلیون یورو درخواست کرده و باشگاه یوونتوس برای جذب وی یک پیشنهاد 45 میلیون یورویی که مبلغی بسیار نزدیک به درخواست باشگاه فلورانسیست آماده کرده است. همچنین باشگاه های اینتر و بایرن نیز تاکنون پیشنهادهایی را برای او ارائه کرده اند.

 

این رسانه درباره تمایل خود بازیکن نیز نوشت:

 

برناردسکی ترجیح می دهد که به یوونتوس بپیوندد، اما هواداران بنفش های فلورانس از این موضوع استقبال نمیکنند و ممکن است بخاطر تقویت رقیب خود در لیگ دست به شورش بزنند.

 

همچنین آلفردو پدولا کارشناس اسپورت ایتالیا اصرار دارد که:

 

حتی اگر برناردسکی به یوونتوس برود، باشگاه تورینی همچنان و بطور جدی وضعیت جذب داگلاس کاستا وینگر ناراضی بایرن را هم زیر نظر دارد و بدنبال جذب او هم هست و پیشنهادی برای داگلاس به باوارایی ها ارائه کرده است. گفتنی است مذاکرت برای جذب کاستا فعلا متوقف شده است چراکه بایرن نمیخواهد از مبلغ 50 میلیونی خود پایین بیایید و پاسخ بیانکونری به آنها پیشنهاد 40 میلیون یورویی است، با این وجود و با توجه به روابط خوب روئسای دو تیم انتظار می رود این انتقال هم با مبلغی در حدود 45 میلیون یورو به انجام برسد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: